HTML

BBB/Carolina

Ez a blog.../Ha egyáltalán sikeredik belőle valami/ akkor a megszünt freestart-os "kezdeményezéseim"-ből áll! Ott még volt egy csodás PÓK -om szép zöld környezetben a CÍM-oldalon (jelképezve az internet összekötő hálózatát), ide már nem biztos, hogy fel tudom tenni! Ha mégis fogadjuk szeretettel....mégha történetesen ő egy FEKETE ÖZVEGY (lehet, hogy az), akkor is! A HÁLÓ a lényeg......

Friss topikok

Váci Mihály: Mindenütt otthon

2010.07.09. 23:32 Saca-carolina

Van egy vers aminek szinte minden szavát magaménak érzem!

Talán mert a költő személyisége, egyénisége, kedves szerénysége és TISZTESSÉGE.....valamint POLITIKAI-ÉRZELMI-ÖNVÁLLALÁSA  ..........maga az őszinteség !!

Váci Mihály: Mindenütt otthon

Otthontalan csavargó vagyok én?

    Hiszen

minden vidéken otthon érzi magát

    szívem.

Minden határ fölött a régi kék

    az ég,

s a rozsban mindenütt lefognám kedvesem

    szemét.

Őrházikók előtt, akárhol is, Apám

    tiszteleg;

s ha sorompók közt suhanunk, megint gyerek

    leszek.

És minden állomáson én mindig

    megérkezem,

szinte leszállnék mindenütt, ahol lámpa

    int nekem.

A városok hatalmas hangszerek,

    húrjaikon

botladozva emlékeim dallamait

    újra tudom;

harangszavuk nagy pálmaága

    fölém hajol,

s egy ismerős pad mindenütt int felém

    a fák alól.

Én nem tudom, már sokszor félek,

    vétkezem:

hát nincs Anyám, szerelmem és barátom

    énnekem?

hogy én bárkit, bárhol is bolondul

    szeretek,

s e földön én itt idegent

    sosem lelek.

Ha már kezet fogott és hallgat

    velem,

vagy elkapja az utcamély fölött fuldokló

    tekintetem,

már üldögélnékl órákig panasza

    tornya alatt,

amíg fölöttem szíve harangütései

    inganak. 

 
 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://saca-carolina.blog.hu/api/trackback/id/tr402142113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása