HTML

BBB/Carolina

Ez a blog.../Ha egyáltalán sikeredik belőle valami/ akkor a megszünt freestart-os "kezdeményezéseim"-ből áll! Ott még volt egy csodás PÓK -om szép zöld környezetben a CÍM-oldalon (jelképezve az internet összekötő hálózatát), ide már nem biztos, hogy fel tudom tenni! Ha mégis fogadjuk szeretettel....mégha történetesen ő egy FEKETE ÖZVEGY (lehet, hogy az), akkor is! A HÁLÓ a lényeg......

Friss topikok

Második elmentésem ("Plagizáltam" című bejegyzésem)....a Fríss tartósba

2009.04.29. 12:22 Saca-carolina

 

Freestart-blog-Plagizáltam
 
 
 
 
 
·                                 blog.freestart.hu
értékelés:      (0.0)
2007-08-02 01:49
hozzászólások száma:
26
szerző:
carolina46
cimkék:
 
Azt hiszem Lenin elvtárs mondta, hogy: a tudás hatalom!
Rosszul mondta, a tudatlanság, (vagy féltudás)
az ,bukás,rémálom.megalázottság,
 A HATALOMNAK  TÖRTÉNŐ KISZOLGÁLTATOTTSÁG!!!

SAIGYO!!Ő egy XII.századi japán költő! és én ezt nem tudtam!?! 45 évig nem tudtam!!!Mondhatnád amúgy "jómagyarosan": Nuzáksóóón!Dehát én andalogva idézgettem egy pár sort 45 évig (most is idézgetem néha) mert annyira szerettem, és mert meghatározta gimnazista filozófiámat, majd később ez elmúlt!Azután jöttek korszakok  az életemben amikor megint aktuális lett és újra idézgettem!
Így szól:
Én tudom, hogy itt minden csaló                                                                                                                                                                   ami valónak látszik,nem való!                                                                                                                                                                              Akkor mért hiszem azt,hogy az álom,az álom!   
 Na ez nem is volt baj (eddig), míg meg nem ismertem ezt az internet nevű csodát, egyből belezúgtam, le sem lehet vakarni róla. Persze irogattam mindenfelé, kommenteket is, dondoltam ezt a kis "versikémet" is leirom  - kicsit megformázgatva az egyik FÓRUMnak- meg is tettem.Sajnos! Jöttek a kellemes "kommentek" én válaszolgattam is nagy elérzékenyülten, míg egy nagytudású intelligens ember (talán a fórum egyik moderátora) nagyon udvariasan el nem mesélte, hogy ez bizony igencsak hasonlatos a fent említett SAIGYO nevű XII.századi japán költő művéhez! Hát mit ne mondjak: DERÜLT ÉGBŐL::...Eleinte csak kétségbeesve védekeztem, majd  -na ha már van internet- hát utánanézek: és....IGEN!!!!!!!!! Maga volt az iszony.Ráadásul,megindult egy OLYAN UNDORÍTÓ, KÖZÖNSÉGES, GOROMBA,ORDENÁRÉ  komment-özön,...Akkor még egy "internet-csecsemő" voltam,mit tudtam én a "blog"-okról, naplókról, stb feltehetőleg oda írtam volna -mint ahogy oda való is volt- mint életem meghatározó sorai!!!Kellett nekem ez.......................
 

 

dátum: 2008-09-01 12:07
szerző: pulikutya (nem ellenőrzött)
Rettentő bűnök.
Komolyan ..na nézz már szét..miket irnak le egyesek..főleg azt irja: ez mondta..na ná hogy nem az...Vagy ezt mondta..na ná egészt mást mondott..
stb.
.
huhűűűű
dátum: 2008-08-10 22:54
szerző: KunSzT
Vajon ki az a B.Attila, aki végre IDE talált? ;)
És ki lehet a 666. mikiegér? :)
Szerintem tisztáztuk már elégszer, hogy itt plágiumról nem lehetett szó.
Plágium az, amikor egy kanizsai ZUG(vonatos)-ügyvéd más cikkeit sajátjaként teszi fel a fórumra.
És ezek friss cikkek, nem olyan gondolatok, amelyeket évszázadokkal korábban írtak le.
Az utóbbiak már a népmese, népdal kategóriáját képezik.
Mindenkik elvesz belőle egy kicsit vagy hozzátesz valamit. Úgy mondja el, ahogy az emlékezetében megmaradt.
ÉS SZVSZ, AZ MÁR AZ Ő GONDOLATA ÉS NEM MÁSÉ!!!
dátum: 2008-07-10 18:16
szerző: Mickeymouse666 (nem ellenőrzött)
Lényeges a különbb-séged:
- aki tudatosan plagizál, az jól ismeri a forrását (hiszen eleve ONNAN másol!)
Te legfeljebb gondatlanul jártál el, amikor nem ellenőrizted a szöveged...
dátum: 2008-07-10 17:40
szerző: carolina46
B.Attilának!
Nos IDE-értél?! Elolvastad ?! Nem vagyok rá büszke! De ami történt, megtörtént!Quod dixi, dixi...ami más mert amit mondtam, megmondtam, de miért hagyjam ki....mikor IDE is írhatom......!!!
dátum: 2008-02-03 18:36
szerző: KunSzT
Köszönjük, Bírónő!
Hiába, aki tud, az tud!
De azért most nagyon megnyugodtam.
El is vonulok, mert este van már, és ki ki "Nyugalom"-ba...:)
dátum: 2008-02-03 17:02
szerző: carolina46
KunSzT: A Bíróság Tanácsa összeült: s meghozta az itéletet! A PLÁGIUM vádja alól KunSzT. 1.rendü, Anoba 2.rendű Anotibusz 3.rendű és "valamennyi-rendű" és,-"rangú" vádlottat FELMENTI !!!
INDOKOLÁS:
Vádlottak : "itt vagyok ragyogok......" kimondásával egy márlétező "népi szólás-mondás"t használták, mely nem áll szerzői jogi védelem alatt!
Enyhítő körülmény továbbá, hogy legutóbbi "Plágiummal gyanusított személy ,- azaz eme blog-hely tulajdonosa - vádlottakkal valamennyivel baráti-szakmai kapcsolatban áll, s ez "erősen motiválta" vádlottakat az elkövetésben! Azaz a pszichikai befolyásolás hatása alatt álltak, ami cselekményük "társadalomra, emberiségre gyakorolt hatásának felmérésében" súlyosan befolyásolta!
K.m.f.t.
PUNKTUM
s.k.
/bíró/
dátum: 2008-02-03 13:10
szerző: KunSzT
Na, most aztán én is itt vagyok, ragyogok, mint a fekete szurok.
Csak, hogy én is plagizáljak...:)
dátum: 2008-02-03 10:59
szerző: AnoBa (nem ellenőrzött)
hajno1: Jól emlékszel, valóban az. De magam is tele vagyok az élelmiszer-biztonsággal. Ja, egyébként eddig nem tudtad, hogy az üdítők kátrányból készülnek? :))))
Hát még él az ÉBER honlapunk (http://www.vein.hu/eber), bár jó ideje nem nyúltam hozzá, mert nem láttam már az érdeklődést.
Mégis érdemes belenézni pl. a http://www.vein.hu/eber/hirek/aszpartam.doc dokumentumba, ahova most egy friss bugyutaságot tettem fel. (Körlevélben küldözgetni nem lenne ildomos.) Mindazonáltal, lehet valami féligazság benne, pl. én a light-os kólákat az ízük miatt sem tudom meginni, és lehet, hogy működik a természetes életösztönöm.
Biacs Péter professzor úr is vegyészmérnökként végzett, csak aztán lett belőle élelmiszerbiztonsági tudós.
Élelmiszer-szakos vegyészmérnökség melyik egyetemünkön van?
Az én volt évfolyamtársaim Esztergomba mentek át, főleg a Géptan nehézségei miatt, de ott főiskola volt, ha jól tudom. :)
Na lassan meg kell keresnem a Te blogodat is, aztán tényleg itt az ideje regisztrálnom a freestartra. Már csak azért is kell ez, hogy a továbbiakban ne legyek már mindig AnoBa! (EÉ leleménye) :)
Majd én is írok ám pár valóságmesét!
További jó mesélő kedvet kívánok!
KunSzT
dátum: 2008-02-02 21:05
szerző: hajno1
Ha jól emlékszem, te petrolkémia, én meg élelmiszerszakon, hát ezért.
dátum: 2008-02-01 18:12
szerző: Anor (nem ellenőrzött)
Azért volt kicsit humoros ez a kutyás-újságkihordós eset, mert még teljesen sötért volt, így csak sejlett, hogy a hölgy a kapun belül van, a kutya meg kívül. És szeretett volna visszajönni, hogy velem együtt menjen el...
A humor abban van, hogy amikor az oroszlán kiszabadul, akkor a látogató csak úgy menekül meg, ha beugrik a ketrecbe, és magára zárja az ajtót! :))
Az már nem érdekes, hogy az oroszlán szabadon garázdálkodhat odakinn!
Egyébként mindig elgondolkodtat egy állatkert, hogy miért nem lehetne úgy megoldani, mint a CÁPAKETREC-ben?
Mi lenne, ha az állatok a saját világukban szabadon élnének, és mi, emberek védett kis ketreceinkből nézegetnénk meg őket?
Mi lenne, ha elismernénk, hogy ez a világ annyira az övék is, mint a miénk, embereké?
Más: a vegyészmérnökség, ami vagyok, miért csak unokatesója a vegyészmérnökségnek, kedves hajno1?
dátum: 2008-01-30 23:04
szerző: carolina46
Nincs szivet melengetőbb érzés annál, mint mikor az ember a számára olyan kedves emberek párbeszédének "házigazdája" !
Dömének üzenem: ODAse Neki! Buta Asszony-emberek még egy "vakkantásra" sem méltóak! Persze, ha éppen egy zsebtolvaj futna az ő pénztárcájával, s TE "secc-perc" alatt a rablót utolérve segitenél visszakapni a lopott holmit, na akkor biztosan csak "hápogni" tudna kiabálás helyett!
dátum: 2008-01-30 22:01
szerző: hajno1
Vegyészmérnök személyesen, bár már elhagytam a pályát nagyon -nagyon régen:( Néha fáj a szívem érte. Volt idő, hogy mindenképpen vissza akartam térni, de már késő. Üdv:H
dátum: 2008-01-30 11:01
szerző: Anotibusz (nem ellenőrzött)
Részemről az öröm, kedves "hajno1"!
Dömével együtt üdvözlünk. (Bár most nem örülünk, mert tegnapelőtt hajnalban, amikor sétafutásra indultunk, jött az újságkihordó, aki ezek szerint él a kutyáktól. A kutya az utcán várt már (zsákutca vége!), én meg kezemben a pórázzal mentem volna kifelé, de egy hölgy belülről fogta a kaput, és "rohadt dög"-nek nevezte szegény, senkinek sem ártó Dömét! Nem érdekelte, amit mondtam, csak folytatta a rohadt dögözést, amíg el nem mentünk. Szóhoz sem jutottam, mert minek is?. Részben vicces helyzet volt, részben meg sajnálatos is.
Ilyenkor én szoktam elnézést kérni!) :)))
Az azért érdekelne, hogy az eredeti foglalkozásod az egyetemi oktatóságnak vagy a vegyészmérnökségnek az unokatesója!
Még a végén muszáj lesz "regelnem" egyet, hogy itt is párbeszélhessek jó emberekkel! :)))
Még egyszer szívélyes üdvözlettel:
KunSzT
dátum: 2008-01-28 17:35
szerző: hajno1
Carolina, kedves vagy, hogy bemutattál bennünket egymásnak. Véletlenek pedig nincsenek... az én azóta égi vadászmezőkre távozott kutyabarátomat Dömének hívták, és lám, az ő honlapján is egy Döme kutya! Arról már nem is beszélek, hogy az eredeti foglalkozásom unokatesója annak, amit ő a mai napig is űz. Szívélyes üdvözletem küldöm Anotibus!
dátum: 2008-01-26 20:00
szerző: carolina46
Huuuu! Imádom ezt a helyzetet!
Két számomra nagyon-nagyon-nagyon kedves ember, IDEjön a blogomra egymással "ismeretlenül" párbeszédet folytatni!
"Decens" Docens Úr! Hallod ?! Illetve OLVASOD ?! Nem kapsz egyest a tanítónénitől!
De úgy illik, hogy egymásnak - mint közös ismerős - bemutassam a két csodálatos és értékes EMBERT EGYMÁSNAK!
Hajnókám, az illem szerint Neked mutatom be először azt az Urat aki nemcsak IDE ír nekem és számomra csupa-csupa "okosságokat" !
Őt ha nem is "Anotibus" néven, de megtalálod a www.ide-ide.hu/forum oldalon! Meg fogod ismerni, és ODA-lépve meglepődsz mert más a Freestartról való kedves ismerőssel is találkozol, s most nem magamra gondoltam!
Anotibus: hajno1 - el részben IDE a Freestart blogjai között a "Hajni blogja" helyen is találkozol!
De találkozhatsz a www.bocskai.atw.hu gyönyörű oldalon a "kisállatok" fejezetnél "Cióka" mellett!
Hajno1 és Anotibus: Szeretettel olvasom soraitokat! Anotibus márcsak azért is regisztrálhatna IDE is, hogy Hajno-t engemet, és "Azt a bizonyos harmadik személyt" gond nélkül megszólítsa blogján!
Hiszen - gondolom én, - mindnyájan ellátogatunk IDE a blogunkra időnként! Hátha távollétünk IDEjén valaki IDEtévedt!
Anotibus: Köszönöm a (többezredik) tanácsodat, közben megoldottam, ugyanis éppen ezt a Fekete Özvegyet kivántam IDErakni, s lőn CSODA,IDEkerült!
dátum: 2008-01-25 12:16
szerző: hajno1
Attól még, hogy regelsz egy címet, nem kötelező blogolnod, nem kapsz egyest a tanítónénitől, ha csak a hozzászólásokba írkálsz, de te tudod:)
dátum: 2008-01-25 10:03
szerző: Anotibus (nem ellenőrzött)
Köszönöm a tanácsot, láttam azt, hogy regisztrációt kellene a freestarton végeznem. :)
Az a bajom, hogy van saját bloghelyem az MSN-en! És nem kell másik bloghely, mert oda sem írok túlságosan gyakran.
Inkább fórumozok, de ott is elég 1-2 hely.
Viszont mások blogjába szívesen blépek egy-egy szösszenetre, de az mindennek a teteje (ld. még BRAMAC), hogy ha a Név:* helyére olyat írok, amivel korábban már beírtam, akkor a Rögzítés helyett azt írja ki, hogy ilyen név már van.
Igen tudom: az enyém!!! :):):)
Hát ez van, de van még pár ötletem, és ha ezekkel végeztem, akkor majd a kutyám nevével variálva fogok hozzátok szólni. :)
dátum: 2008-01-24 17:19
szerző: hajno1
KUNTI, www.freestart.hu -n regisztrálj egy e-mail-fiókot magadnak, abban a pillanatban nyithatsz egy saját blogot, meglátod, elvezetnek a fülek, rájössz, hogyan kell.
dátum: 2008-01-24 13:57
szerző: Kunti (nem ellenőrzött)
Szia!
Az az érdekes, hogy mindig más-és-más néven kell bejelentkeznem, mert egyébként nem engedi elküldeni a beírást.
Az is érdekes, hogy nem lehet egy korábbi hozzászólásra válaszolni.
Ezek szerint be kellene lépnem valahova.:) (Volt már, hogy véletlenül be(le)léptem!) :):);)
A fekete özvegyről: Nem rossz az ott az elején, különösen annak a fényében, hogy a blognyitó szövegben PÓK-hálóról beszélsz.
De ha le akarod szedni, akkor szerintem az ftp-belépést kell választanod, ott beírni a belépő nevet és a jelszót, majd a kapcsolat megteremtése után törölni a háttérképet.
Mivel Karlánál is láttam lementhető háttérképet, hát azt tudom javasolni, hogy kérdezd meg, hogyan töltötte fel, és hogyan venné le, ha kellene.
Én a saját honlapomról az ftp-kapcsolat segítségével bármilyen képet le tudok szedni vagy kicserélni másikra, de mások blogjába, honlapjába nem szeretnék betörni...
Befejezésül egy történet a plágiumról:
Egyszer régen a Mohu-n idéztem egy gondolatot, hogy a kicsik hogyan viszonyulnak a nagyokhoz. Nem volt meg a szerző, de az egyik hölgy megadta, hog Lao-ce: Az út és az erény címűművéből van a gondolat. Az összeset meg is szereztem aztán, letöltve az internetről.
Egyszer csak az iwiw üzenőfalán megjelent egy ilyen gondolat azzal, hogy azt Weöres Sándor írta. Kiderült, hogy valóban ő a fordítója. Mégsem sajátíthatja ki Lao-ce gondolatait, mert a fordító szerintem nem teremt újat, csak tolmácsol.
Meg is írtam az idézőnek, hogy igazítsa ki a szerzőt, amit ő megköszönt.
Plagizált-e Weöres?
És ha igen, akkor mit tett Melocco, aki a Radnóti-verset ferdítette, csecsszopóról csecsemőre? (Miért szebb a második szó, mint az első?)
És végül: én sehol nem látok itt olyat, hogy blogtagként beléphetnék a carolina46-ra. Ha szeretnék IDE a saját rövid nevemmel beírogatni, akkor hol találok ilyen tagbelépési lehetőséget?
dátum: 2008-01-23 15:14
szerző: Kunszti (nem ellenőrzött)
IDE az egyik Bacon-ról:
http://www.mult-kor.hu/cikk.php?article=12272&page=2
Leninnél a Google-ba csak az Állam és forradalom címet írtam be, és ott az összes találatot mutatja ez, hátha látszik:
http://www.google.hu/search?hl=hu&q=Lenin%3A+%C3%81llam+
%C3%A9s+forradalom&btnG=Keres%C3%A9s&meta=lr%3Dlang_hu
A két sorban lévőt össze kell ragasztani.
Én ezeket bekenem balegér-kattintás és -húzás, CtrlC, aztán IE-mezőbe belépés és CtrlV!
Az a furcsa, hogy nálam nem csúszik ki és egyben van ez a régi is, tehát vagy egy frissítés gomb, vagy a képernyőméret-állítás segíthet abban, hogy minden jól látszódjék!
Képernyőfüggő a beállítás, az enyém itt:
Felbontás: 1024x768 képpont
Színminbőség: Legjobb (32bites)
Ez a Megjelenítés - Beállítás helyzetből változtatható meg.
De ne kísérletezz, mert lehet, hogy meg kell várni valamelyik szakértő rokont, hogy helyreállítsa, amit elrontottunk együtt!
:):):)
dátum: 2008-01-23 12:54
szerző: carolina46
Jaj de aranyos ez a "Lenin-álidézet" ! S ugye milyen más, csak egy betűt megváltoztatva írod le, és máris nem kellemetlen az olvasása!
Hát ez is olyan "spanyolviasz-felfedezés" lenne "képzeletbeli címzettek"-nek!
Közben IDEnézve csendesen mérgelődök, hogy ez az egy cikkem miért "csúszik bele" a szürke oldalszélbe!
Na de nem csüggedek, nemrég még az új blog nyításában az is motivált, hogy fogalmam sem volt arról, hogy "ennyire nem kunszt" átalakítani a régit! Na nem bánom, mivel így könnyebben élhetek a "téma-elkülönítéssel" , legszívesebben az IDE ebbe a blogba írt "Fagyöngyöset" is áthelyezném ODA !!!
Na de örülök ami megvan!
Viszont bánatos vagyok mert emmiatt a "félrecsúszás" miatt a tévesen Leninnek tulajdonított F.Bacon "net-helyét" most nem sikerült kiirnom, a www.mult.... utáni rész nem látszik! Majd próbálkozom!
Lenin "Áprilisis tézisei" és az "Állam és forradalom" se látszik jól, de azt tudom nélülözni! Az egyik keményen számonkért tananyagom volt (nem mintha sokmindenre emlékeznék belőle), a másik pedig "egy-az-egyben-kiesett" a fejemből (lehet, hogy be se került (? :)), de úgy érzem most már megleszek a pótlása nélkül is a hátralevő életemben!
A "Plágium"-mal kapcsolatban, pedig amint már Karlának aug.3-án leírtam: ha Saigyo vagy fordítói ennyi idő után kinyomoznak, hát megérdemlik, hogy számonkérjék rajtam "a bűnömet" !
Különben tudomásom szerint 70 év a jogvédelem, ezért is szabadult fel most József Attila idézhetősége! Ami persze (mármint a "felszabadulása") nem azt jelenti, hogy sajátunkként leírhatjuk sorait, csupán azt, hogy nem kell a jogutód beleegyezését kérni, netán fizetni érte, ha használjuk!
Na és végre akinek olyan programmja van, hogy ezt megteheti, s fel is teszik a netre, akkor közvetlenül olvashatjuk a műveit!
Ez nekem még nem megy! Na MAJD !!!!
örülök, hogy megtudtam a "humor jelentését" = jaj de találó és IGAZ!!!
Én is hiszek a jókedv "gyógyító erejében", alkalmazom is amikor csak lehet, s szándékosan kerülöm a könnyen nélkülözhető "egykaptafára készült" sablonos krimiket, horrort, rémtörténeteket!
dátum: 2008-01-23 10:24
szerző: Dr. Kun-Szabó Tibor (nem ellenőrzött)
Kedves Carolina!
Tévedsz, nem plagizáltál! :)
Mert egyrészt, ha egy kedvenc gondolat sajátoddá vált, és azt mint jellemed része közlöd, az már nem ugyanaz, mint amit bárki mondott.
És mivel ma már hétmilliárd ember él a Földön, a nagy számok törvénye alapján aligha mondhat itt ki bárki egy gondolatot úgy, hogy azt valaki más is nem mondta volna, vagy ne mondaná ugyanabban a pillanatban. Kétszer nem léphetsz ugyanabba a folyóba, mondja a dialektika. (Lám, ez is plagizált, de ne mondjuk ki?)
Kettős ok is van az előbbire: az egyik, hogy a folyó elfolyik, de a másik még fontosabb. Egy pillanattal később már TE magad sem vagy ugyanaz!!! :)
Tulajdonképpen egy-egy vers közlése az interneten a jogutódok tiltakozását kiválthatja, sőt perre is mehetnek, de ha japán költőről van szó, akkor maximum a fordító vagy annak rokonai gondolkodhatnak egy ilyen lehetőségen.
De ez is időkorlátos: éppen a napokban hallottam, hogy József Attila szerzői védelmi jogai lejártak, tehát bárki bármelyik versét, gondolatát felteheti, leszedheti az internetről. :)
Amivel befejezem, az csak egy apróság. Lenin elvtárs is sok mindent mondott, pl. a "Tanulni, tanulni, tanulni!" tényleg neki tulajdonított.
De a "Tudás: hatalom" Francis Bacon-nek tulajdonított szállóige. (Igazolás itt: http://www.mult-kor.hu/cikk.php?article=12272&page=2).
Javaslom egyébként, mint annak IDEjén Cicero Cézárnak, hogy ha nem vagy biztos egy dologban, akkor használd Google mestert. Ha a kereső mezőbe beírsz egy mondatot vagy pár szót, akkor csak a magyar oldalakon kihoz párezer találatot, amelyek közül az első néhány oldalon megtalálod az általad keresett dolgot.
Én sem vagyok a bölcsek kövének birtokában, csupán gyanús volt nekem Lenin et., ezért rákerestettem, és bizony nem ő volt! :)
Befejezem egy régi, de jó viccel. Ugye, a régi rendszerben a Lenin-művek és az abból jövő IDÉzetek voltak a döntőek. Én a Lenin-összesből nem sokat olvastam el, csak amit kiszedtek belőle, pl. "Áprilisi tézisek" vagy "Állam és forradalom" (itt egy keresés erre példaként: http://www.google.hu/search?hl=hu&q=Lenin%3A+%C3%81llam+%C3%A9s+forradalom&btnG=Keres%C3%A9s&meta=lr%3Dlang_hu).
Én mindig bátran idéztem a szemináriumokon és taggyűléseken, mert biztosan tudtam, hogy mások ugyanúgy nem olvasták a Lenin-összest, mint én. :))) De hát az is biztos, hogy ha egész életében alvás és evés nélkül írt volna, nem írhatott volna le ennyi mindent...
Tehát a vicc, hogy Lenin mikor mit is mondhatott!
A kérdés: Mit mondott Lenin elvtárs 1920. november 7-én, Moszkvában, a Vörös téren a NOSZF ünnepi parádéján?
A válasz, ugye, mély csönd, hiszen mi a francot is mondhatott éppen akkor. És ugye a kérdezett azt mondja, szabad a gazda!
Mire a kérdező rávágja. Hát azt mondta, hogy: "Elvtársak, Qurva hideg van!" :))))))
Derűre is derű! Mosolyt kérek, a humor jelentése: egészséges testnedvek!!!!
Jó nevetés, jó egészség, legalábbis minimum lélekben!
dátum: 2007-08-04 20:30
szerző: carolina46
Kösz Karla!
Máris jó a közérzetem a soraid után! Folytatom lelkesen az irásaitok olvasását. Persze nem tudom, ha mondjuk mostanában szólok hozzá egy több hónapja megjelent írásotokhoz azt hogy tudjátok meg?! Végig kell néznetek "a saját összes"-t időnként és úgy akadtok rá?! Persze az is igaz, hogy a hozzászólás gondolom 70 %-ban van azért, hogy megtudd a véleményemet, és 30 %-ban talán azért, hogy (magamnak is ) megfogalmazzam!!
Hogy a csudában tudnám a fotóket rendezni ?!
Amit eddig itt elolvastam "mint használati utasítást" valahogy nem elég! Igaz eléggé lemaradtam a TECHNIKAI FEJLŐDÉSBEN, még nincs digitális fényképezőgépem sem, másét használtam eddig! De év végéig beszerzek egyet!
Lehet a blog-ba is képet tenni, vagy csak külön a fotóalbumban?! Az albumba tett képeimen a "Szabadság napja" az utolsó szovjet katona távozása apropójából tartott juniális képeiből is tettem.
Jó lenne az ezzel kapcsolatos
"azaz a nagy kivonulás és annak következménytelenségei,avagy felemás eredményei"
című gondolatokat is leírni!
Nem tudom, hogy kérhetem-e, de nagyon örülnék, ha KARLA te (vagy te is) reagálnál az itt leirtakra!!!!!!!!
dátum: 2007-08-04 10:09
szerző: Karla
Ha technikai segítségre van szükséged, csak szólj bátran. Magam is egy autodidakta netes volnék, így izgalmasabb...
dátum: 2007-08-03 22:42
szerző: carolina46
Kösz Karla!Különösen örülök,hogy te vagy az első hozzászólóm,szeretem az írásaidat (párhoz hozzá is szóltam)!Igazad van!Itt maradok.Különben a Saigyo jogutódoknak esküszöm fejet hajtok,ha a XII.szd.-tól sikerül bebizonyítaniuk a jogfolytonosságukat!Tudod az bosszantott, hogy a plagizálás az egy dolog!Hogy nem tudtam róla (Isten tudja melyik egykori "lovagom" susogta a fülembe szépséges kamaszlányként,aztán megmaradt bennem) szóval az egy másik dolog (aki elhiszi,aki sem,mindegy), de engem MEGRÁZOTT a közlés és a megismerés! ESKÜSZÖM A SAJÁT KÚTFŐMBŐL VALÓ TEREMTMÉNYNEK HITTEM,VAGY 4 ÉVTIZEDIG!!!A tetejében még fel sem ocsúdtam, és olyan ordenáré,gusztustalan kommenteket kaptam,hogy esküszöm egykori büntető perek jegyzőkönyveiben ilyent nem láttam (pedig ott volt egy-két cifraság)és ez borzaszt el. Egy "állítólag művészeknek" tartott gyülekezetben az embertelen közönségesség nem tudom,hogyan kap helyet?! Vagy egye kánya helyet kap, de ez miért okoz örömet az írójának?!Vagy törődjek bele,hogy "nagy az Isten állatkertje...sokan elférnek benne?!? Nehogy azt hidd,hogy sajnáltatni akarom magam,de le kell irnom: Annyira örülök ennek az internet nevű csodának,amibe a tüdőrákból kikeveredve (?!ha igaz a kigyógyulás,lehet,hogy csak szünet)szóval belekerültem,fiaim erőltetésére,és ajándékozása révén! Úgy látszik ismerik az anyjukat,tudják mennyire le tudom kötni magamat "szellemi izékkel"!!! Erre jön egy bunkó és egyszerűen beledöngöl az agyagba,vihogva,és boldog tőle!!!
Na mindegy azt hiszem túl vagyok rajta!
Köszi Karla, tovább olvaslak téged is a többieket is! Aztán talán írok is! Képeket már tettem fel, de nem nagyon ismeri ki magát "vén öreg kobakom" a technikai rejtelmekben,igy aztán sikerül "többszörösen feltenni" és "kihagyni valamit"egyaránt!
Bízom az elnézésetekben kedves "ifjabb nemzedék" !!!
Ugy ÖSSZESSÉGÉBEN és általában, nagyon jók a tapasztalataim veletek kapcsolatban!!!!
dátum: 2007-08-03 08:22
szerző: Karla
Az anonimitás előnyei és hátrányai.
Maradj itt.
Itt legalább a "kellemetlen kommenteket" egyszerűen törölheted.
Jogi végzettséggel tudnod kell, hogy nyilvános helyen kvázi közszereplő vagy, (ne legyenek illúzióid az anonimitást illetően) tehát a "formázgatás" könnyen szerzői jogokba, plagizálásba ütközhet, bár aligha valószínű, hogy Saigyo jogutódai ádázul lesnék a világhálót.
 
 
 

 

 

 

 RSS

·     

 

2009 április 29-én sikerült (?????!!!) a fenti első elmentésem !!!! ÁLLÍTÓLAG-os "elmentés".....a valóságban a régi blog kesze-kusza első oldala! Tulajdonképpen nincs is meg végig a "Plagizáltam" című írásom, ....csupán ...ANNAK A BEVEZETŐJE....na meg a kommentek!!

Ez utóbbiak vagyis a kommentek iszonyatosan fontosak nekem! Ha lehet az egész írás, vagy tán az egész régi blog nem ér annyit mint ez a rész.....

Így aztán, ha sikerül, akkor ezt így most egyenlőre lezárom......

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://saca-carolina.blog.hu/api/trackback/id/tr941093338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

saca-carolina46 · http://saca-carolina46.hu 2009.05.01. 18:24:22

Itt lenne a hozzászólások HOZZÁSZÓLÁSA :) !!!!

Na de mit lehet ehhez kommentelni ?! Kommentet kommentelni ?!?!

Saca-carolina · http://gombolom.blog.hu 2009.05.01. 18:31:24

Na itt vagyok megint! Hogy lesz ebből a kettőből egy?!
süti beállítások módosítása